رشته پرستاری پیام نور

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.117.102.6
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

رشته پرستاری پیام نور

رشته پرستاری پیام نور

رشته پرستاری پیام نور

آیا رشته پرستاری پیام نور پذیرش دارد؟

رشته پرستاری پیام نور در لیست رشته های دانشگاه پیام نور قرار دارد؟ رشته پرستاری از محبوب ترین رشته های تجربی محسوب می گردد. آیا رشته پرستاری پیام نور همانند رشته پرستاری در سایر دانشگاه ها خواهد بود؟ شهریه دانشگاه پیام نور رشته پرستاری به چه میزانی می باشد؟ رشته پرستاری پیام نور و اینکه آیا دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ سوالاتی است که در سایت ایران تحصیل پاسخ آن را خواهید یافت.

 

جهت اطلاع از رشته پرستاری پیام نور – ثبت نام بدون کنکور پرستاری – مامایی و … و اطلاع از نحوه ثبت نام و دیگر شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط رشته پرستاری پیام نور

دانشگاه پیام نور همان‌طور که می‌دانید به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجویان خود را پذیرش می‌کند. بنابراین داوطلبان متقاضی دانشگاه پیام نور می‌توانند به سه طریق، وارد دانشگاه پیام نور شوند. رشته‌های دانشگاه پیام نور هم به صورت با آزمون که داوطلب پس از شرکت در کنکور سراسری در صورت مجاز بودن انتخاب رشته پیام نور، می‌توانند در بین لیست رشته‌های دانشگاه پیام نور دست به انتخاب بزنند.

یکی دیگر از انواع ورود به دانشگاه پیام نور، به صورت بدون کنکور که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور آن برای افرادی که مایل به ورود به دانشگاه در ترم مهر و ترم بهمن می‌باشد. داوطلبانی که در رشته‌های بدون کنکور نیمسال اول و نیمسال دوم شرکت می‌نمایند، نوع پذیرش آن‌ها و همچنین گزینش این داوطلبان، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آنان می‌باشد. و می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون بر حسب علاقه خود شرکت نمایند.

 

رشته پرستاری پیام نور

رشته پرستاری پیام نور

داوطلبان همچنین می‌توانند بدون کنکور در رشته‌های فراگیر پیام نور شرکت نمایند. رشته‌های فراگیر پیام نور بر حسب علاقه داوطلبان و بدون توجه به مدرک دیپلم آنان صورت می‌پذیرد. و پس از پایان ترم از داوطلبان آزمونی مبنی بر موفقیت و یادگیری از ترم گذرانده شده که در حکم مجوز ادامه تحصیل در رشته مورد نظر می باشد، از داوطلبان گرفته می شود.

 

در رابطه با شرایط رشته پرستاری پیام نور باید بگوییم که رشته پرستاری پیام نور به صورت بدون آزمون نمی‌باشد و داوطلبان در هیچ یک از نوبت‌های ترم مهر یا ترم بهمن نمی‌توانند در لیست رشته‌های بدون آزمون پیام نور ، رشته پرستاری پیام نور را ملاحظه نماید. اما سوالی که همچنان برای داوطلبان باقی است، در رابطه با دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

 

متقاضیان پذیرش رشته پرستاری در دانشگاه پیام نور بدون کنکور جهت اطلاع از شرایط پذیرش بدون آزمون رشته های پیراپزشکی در دیگر دانشگاه ها با مرکز تماس بگیرند

 

 

رشته پرستاری چیست؟

رشته پرستاری از شاخه‌های پیراپزشکی محسوب می‌شود که پذیرفته شدگان آن ، ابتدا در مقطع کارشناسی و پس از آن در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند ادامه تحصیل دهند. فرقی نمی‌کند شما در رشته پرستاری پیام نور پذیرفته شده باشید و یا در دانشگاه‌های دیگر، مهم این است که شما باید به لحاظ شخصیتی دارای شرایط برای ورود و ادامه شغل پرستاری باشید.

قبل از اینکه به دنبال پاسخ سؤال دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ باشید، ابتدا در پی افزایش مهارت و همچنین صبر و حوصله خود برای پذیرش این شغل باشید و سعی در پی کسب ویژگی‌های لازم برای حرفه پرستاری نمایید. در ادامه به سؤال دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ برای داوطلبان خواهیم پرداخت. متقاضیان ترم مهر و ترم بهمن بدوم آزمون دانشگاه پیام نور نیز، می‌توانند در لیست رشته‌های بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند.

 

دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

لیست رشته‌های دانشگاه پیام نور از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر با افزایش تعداد واحدهای دانشگاهی خود و همچنین بالا بردن تعداد ظرفیت برای پذیرش در رشته‌های خود، در سال‌های گذشته داوطلبان زیادی را برای ورود به رشته‌های با کنکور و بدون کنکور ترم مهر و ترم بهمن را جذب نموده است.

 

دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

با توجه به علاقه‌مندی داوطلبان گروه آزمایشی تجربی، و علاقه‌مندی آنان به رشته پرستاری در دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه‌های سراسری و پیام نور، یکی از سؤالات اصلی آنان در رابطه با دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ می‌باشد. و داوطلبان علاقه‌مند را به تحقیق و کنکاش برای یافتن راهی که بتوانند به سوال دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ و همچنین پاسخگویی به علاقه خود، وا می دارد. نیازی به تحقیق در این رابطه نخواهد بود.

شما یک داوطلب کنکور تجربی هستید و وقت و زمان از اهمیت بسیار بالایی برای شما برخوردار است. به همین دلیل ما راه را برای شما آسان نموده‌ایم و می‌توانید با مشاورین ما که شماره تماس آن‌ها در جداول درج شده در سایت، وجود دارد، تماس حاصل نمایید و پاسخ سؤالات خود را به صورت کامل در رابطه با رشته پرستاری پیام نور و دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟

 

دروس رشته پرستاری پیام نور

دروسی که برای شما در ادامه ارائه خواهیم داد تفاوتی نمی کند که شما در جواب سوال دانشگاه پیام نور رشته پرستاری دارد؟ پاسخ مثبت یا منفی گرفته باشید، تفاوتی ندارد شما در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل در رشته پیام نور باشید، در هر دانشگاهی دروس پایه شامل مواردی همچون : انگل شناسی، میکروب شناسی، بیوشیمی، ایمونولوژی و فیزیولوژی تشریح است.

 دروس تخصصی رشته پرستاری پیام نور شامل مواردی همچون : پرستاری بهداشت، پرستاری بهداشت جامعه، پرستاری مادران و نوزادان، بیماری های داخلی، بیماری ها و پرستاری های مربوط، اخلاق پرستاری و پرستاری در فوریت ها است.

 

جهت اطلاع از رشته پرستاری پیام نور – ثبت نام بدون کنکور پرستاری – مامایی و … و اطلاع از نحوه ثبت نام و دیگر شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

کانال اطلاع رسانی رشته پرستاری پیام نور

کانال اطلاع رسانی رشته پرستاری پیام نور

 

بیشتر بخوانید

شهریه کارشناسی ارشد فرگیر پیام نور

گرایش های ارشد مامایی

سوالات آزمون لیسانس به پزشکی

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

زمان آزمون فراگیر پیام نور ۹۷

راهنمای ثبت نام کارشناسی پیام نور ترم نیمسال اول و دوم 97 – 98

پذیرش پردیس های بین المللی

رشته پرستاری پیام نور




تاریخ ارسال پست: سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 12:57
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: